Projectes web amb l’ESDI

Els alumnes de 2n de DAM presenten els projectes web desenvolupats amb els dissenyadors de l’ESDI.

El passat dilluns 20 de febrer es van presentar els projectes de desenvolupament web que els nostres alumnes de 2n curs del cicle formatiu de grau superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma han fet en col·laboració amb alumnes de 4t curs del Grau en Disseny menció Gràfic de l’ESDi (Escola Superior de Disseny adscrita a la Universitat Ramón Llull).

Aquest projecte, que va començar a l’octubre i s’enmarca dins del conveni de col·laboració signat per les dues entitats, preten simular situacions reals del món laboral en què dissenyadors gràfics i programadors informàtics treballen en equips multidisciplinars per a la creació de continguts web.

Pots visitar alguns dels llocs webs desenvolupats als enllaços següents:

O més fotografies de l’acte de presentacions a les instal·lacions de l’ESDI.

Esperem poder continuar amb aquesta iniciativa els propers cursos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *