AMPA: Llibres de text 2017-18

L’AMPA us ofereix la possibilitat d’adquirir els llibres de text, nous o reutilitzats, tots o només alguns, amb descomptes de fins al 50% mitjançant l’empresa Iddink  –> AQUÍ MATEIX (Fent servir el codi 167JA2)
Si voleu, també els podeu adquirir presencialment al mateix institut el dia 30 de juny, de les 15 h a les 20 h.
Tingueu en compte que:
-Els llibres que són reutilitzables caldrà retornar-los a finals del curs 17-18.
-Per mitjà d’Iddink podeu comprar també llibres de lectura obligatòria de català i castellà.
-Per comprar els llibres a Iddink cal haver pagat la quota de l’AMPA.
-L’alumnat que repeteixi curs, podrà adquirir que els llibres que necessiti al setembre.

–> LLEGIU AQUí EL FULL INFORMATIU SOBRE L’ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT PER AL CURS VINENT.

–> CONSULTEU AQUÍ LA LLISTA I PREUS DELS LLIBRES DE TOTS ELS CURSOS d’ESO I BATXILLERAT.  Els alumnes dels grups d’aprenentatges bàsic o adaptat de 4t ESO només han de comprar els llibres següents:

2n ESO. Aprenentatges bàsics 3r ESO. Aprenentatges bàsics 4t ESO Grup adaptat
-Ciències naturals
-Anglès.
-Ciències Socials. Quadern de diversitat.
-Anglès.
-Ciències Socials. Quadern de diversitat.
-Biologia-Geologia
-Física i Química.
-Català.
-Ciències socials.Quadern de diversitat.

ATENCIÓ: Llibres a retornar del curs 2016-17

• 1r ESO: Català, Castellà, Ciències socials
  • 2n ESO: Català, Castellà, Ciències socials
  • 3r ESO: Català, Castellà, Ciències socials, Física-Química, Biologia-Geologia.
  • 4t ESO: Català, Castellà, Ciències socials, Física-Química (qui ha fet aquesta optativa), Biologia-Geologia (qui ha fet aquesta optativa).

Cal lliurar-los al tutor/a el dia 29 de juny en el moment de recollir les notes finals. Els alumnes que necessitin alguns llibres de text per preparar les proves de setembre, se’ls poden quedar i entregar-los a les aules on s’examinin.