Hem omplert de colors i valors el barri de Can Rull

Ja tenim el mur de l’Institut al C/ Sant Isidor cobert de grafitis amb dissenys d’alumnes del centre i realització del grup de grafiters Grafitastiks. L’alumnat de l’Aula oberta han treballat a ple Sol en la preparació i pintura de base del mur. Ha estat un projecte en què l’Institut ha col·laborat amb els esplais La masia i Esquitx, l’Espai Jove, el Centre Cívic i l’Ajuntament. Els grafitis expressen idees dels joves sobre el nostre barri: ecologia, cultura, família, diversitat… La inauguració dels grafitis va tenir lloc el divendres 10 a les 18:30 h amb una exhibició de hip hop, lliurament de diplomes als guanyadors i finalistes del concurs d’idees per als grafitis i un berenar al pati de l’institut. L’ambient va ser festiu i d’alegria per la feina feta i per la bona col·laboració entre les entitats que han fet possible aquest projecte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *