Eleccions al consell escolar. 2016. Resultats

Resultat de les votacions per elegir 2 representants de les famílies:
-Ana Mª Jiménez de la Iglesia   13 vots
-Yolanda Núñez Rosado  13 vots
-Montse Tàrraga Sánchez-Fortuny  10 vots

S’han realitzat eleccions al Consell escolar del nostre institut per renovar:
-4 representants del professorat. Els elegits han estat: Antoni Fondón, Noelia Cerro, Sebastià Navarro, Montse Tortosa.
-4 representants de l’alumnat. Els elegits han estat: Òscar Sarabia, Anaïs Jiménez, David Navarro, Diego Queralt.
-2 representants de les famílies.  Els elegits han estat: Ana Mª Jiménez i Yolanda Núñez.

Els resultats detallats de les votacions es poden consultar al taulell d’anuncis de l’institut.

Calendari del procés electoral:
-7-28 de novembre. Inici del procés i publicació de les llistes d’electors provisionals o definitives a la cartellera del centre.
-16 de novembre: Termini de reclamacions a les llistes d’electors.
-18 de novembre. Resolució de les reclamacions a les llistes electorals.
-10 de novembre. Sorteig per constituir les taules electorals.
-14 de novembre. Constitució de les taules electorals.
-24 de novembre. Termini de presentació de candidatures a la secretaria del centre (omplint formulari i presentant una fotografia).
-28 de novembre. Proclamació de les candidatures.
-30 de novembre. Eleccions dels representants del professorat. Claustre a les 15:15 h a l’institut.
-30 de novembre. Eleccions dels representants de l’alumnat al llarg del matí, a l’institut.
-1 de desembre. Eleccions dels representants de les famílies. De 18 a 20 h, a l’institut i al matí deixant el vot en sobre tancat a secretaria, amb una instància dirigida al president de la taula electoral.

Més informació:

Portal de centres. Departament d’ensenyament