Codejam 2019

El passat dimecres, 13 de febrer, vam celebrar una nova edició de la CodeJam, un concurs lúdic de programació dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica. La prova consisteix en programar durant 3 hores per resoldre 10 problemes diferents plantejats per l’equip de professors.

A Grau Superior van participar 72 alumnes del nostre centre, repartits en 24 equips de 3. D’aquests 16 grups eren de primer i 3 de segon curs. A més van venir convidats 3 equips d’Institut Badia i 2 de l’Institut Puig i Castellar (Santa Coloma). El guanyador de la prova va ser l’equip “Vitamina B”, de 2n de DAM,  format per Joshua Barnes, Marina Díaz, Adrian Bravo, amb 7 problemes resolts. Aquests alumnes seran els nostres representats al concurs PROGRAMAME que es realitzarà a Terrassa el 14 de Març de 2019. Cal destacar també els segons classificats, equip “Java for $ale”, format per Arnau Marcos (DAM2), Jon Campaña (DAM-Vi), Álvaro Barba (DAM-Vi), amb 7 problemes. El concurs va estar molt ajustat i es va haver de resoldre per diferència de temps.

Aquest curs teníem la novetat de fer partícips als nostres estudiants de Grau Mitjà per poder posar a prova les seves habilitats adquirides al mòdul professional d’Introducció a la programació que realitzen a 2n curs. Pel que fa al concurs a Grau Mitjà, van participar 22 equips de 3 integrants. L’equip guanyador van ser “PuntoEstripParentesis”, format per Alejandro Campaña Bonilla, Adrián Moreno Valcárcel i Rubén Cosp García. Van resoldre 6 problemes, amb la mateixa dificultat que a GS. Aquest equip serà el nostre representant a l’edició 2019 de les HP codewars.