Codejam 2018

El passat dimecres, 23 de Maig, l’Institut Sabadell va celebrar la VII CodeJam, un concurs lúdic de programació dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica. La prova consisteix en programar durant 3 hores per resoldre 10 problemes diferents plantejats per l’equip de professors.

Van participar 48 alumnes, repartits en 16 equips de 3, del primer curs dels CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa, així com dell CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes.

El guanyador de la prova va ser l’equip “Pinches Furros”, format per Arnau Marcos, Rubén Hernández i David Carvajal de 1r C de DAM, amb 8 problemes resolts, havent-hi un empat cuàdruple en la segona plaça amb 4 problemes resolts per els equips “Vitamina B”, format per Adrián Bravo, Daniel Díaz, i Joshua Barnes de 1r B de DAM; “Dos Hombres y Medio”, format per Ismael Abbou, Alex Morales i Adrián Recio de 1r D de DAM; “Carritosbeex”, format per Kenshy Salinas, Omar Loza, i Carlos Bernal de 1r C de DAM; i “Los Mustios”, format per Roger Ros, Anna Rodríguez i Oriol Fernández de 1r de ASIX.

El jutge del concurs va ser Diego Queral, alumne de 2n de DAM.

L’equip Pinches Furros va participar com a preparació per la fase final del concurs Programa-me, entre instituts de tota Espanya, que es farà el 15 de Juny a Madrid, representant al nostre institut.

El concurs va transcòrrer amb tota normalitat i els alumnes es van divertir i passar una bona estona programant.