Code-Jam 2016

El passat dimecres dia 18 més de 60 alumnes de 1r dels cicles formatius d’Administració de Sistemes i de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma van participar a la Code-Jam 2016.

La Code-Jam consisteix en una sessió festiva en què els alumnes en equips de 2 o 3 s’enfronten a la resolució de diversos reptes de programació. Aquesta trobada es fa amb el mateix sistema de participació i classificació que el concurs d’àmbit autonòmic i nacional “Programa-me” (Mireu un vídeo de l’activitat)

L’equip guanyador estava format per l’Albert Ferrer, l’Àlex Girbau i l’Angel Moratalla, alumnes de 1rASIX-A.

Com a jutge va participar el Kevin López, alumne de 2n de DAM i un dels integrants de l’equip que ens representarà a Madrid el pròxim divendres 3 de juny.

Enhorabona a tots els participants i al professorat organitzador!