Projecte de col·laboració amb l’Escola Illa 2016

Alumnes del CFGS de disseny gràfic de l’Escola Illa i del CFGS de programació d’aplicacions multiplataforma del nostre centre col·laboren en la creació de pàgines web.

Com cada curs s’ha posat en marxa aquest projecte en què dissenyadors i programadors treballen junts. La primera fase va ser una trobada a les instal·lacions de l’Escola Illa el passat dimarts dia 16 de febrer durant la qual els alumnes dels dos centres van explicar en què consisteix la seva especialitat i es van formar els grups interdisciplinars.