Alumnes de l’institut al Projecte Argó (UAB)

3 alumnes de 1r batxillerat han estat seleccionades per gaudir del Projecte ARGÓ 2018-19, un assessorament als Treballs de Recerca de Batxillerat a la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest acompanyament consisteix essencialment en un seguiment de l’alumnat de secundària per tal d’acotar el tema i els continguts de la recerca i facilitar fonts bibliogràfiques de consulta amb un mínim de reunions amb els nostres estudiants i el professorat universitari.

Enguany ja fa 15 anys que el Projecte ARGÓ es va crear. L’Institut Sabadell ha pogut participar-hi en la majoria d’ocasions amb un mínim d’alumnes i un balanç generalment positiu que converteix als que hi participen en millors estudiants i millors investigadors, més preparats per entrar a la universitat.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *