Code Jam

Dimecres 18 de febrer vam celebrar la primera Code Jam de l’institut Sabadell.

Van participar 9 equips, amb un total de 26 alumnes; 7 equips de l’institut Sabadell, integrats per alumnes dels grups DAM2, DAM1C, DAM1D, ASIX1B, i dos grups convidats de l’Institut Badia.

L’organització va anar a càrrec del Carles Capell, integrant del nostre equip a les dues darreres edicions i el professorat de cicles formatius de l’Institiut Sabadell.

Els concursants s’enfrontaven a un repte de set problemes d’algorísmia originals i preparats per a l’ocasió, durant 2 hores i 45 minuts. Tots els equips van resoldre almenys un problema. Dos equips van arribar a resoldre 4 problemes.

El guanyador, per desempat, va ser un dels equips de Badia, que comptava, però, amb la presència de dos exalumnes del nostre centre, Sergio Nebrera i Adrian Avellaneda. El segon classificat va ser l’equip DAM2, format per Dante Bravo, Oriol Garcia i Ivan González, que seran els nostres representats a la fase catalana del concurs Programame, a celebrar el pròxim 18.03.2015 a Olot.