Hem celebrat el Dia escolar de la No violència i la Pau, 2018

Mira aquí la col·lecció de fotos del DENIP

Dilluns passat, 30 de gener, hem celebrat el Dia escolar de la No violència i la Pau (DENIP). A l’ESO ho hem fet amb una multitud de tallers on l’alumnat ha pogut experimentar i dialogar sobre valors i actituds com la tolerància, el respecte a la diversitat, l’empatia, el diàleg, la pau, l’autoestima, la solidaritat, etc. Cada alumne ha participat almenys de dos tallers a l’aula o als patis del centre. Un gran colom de paper ple de petits coloms de paper amb missatges de l’alumnat sobre la pau, decora ara la paret de vidre de pati de bicicletes.

A Batxillerat i CFGM, hem celebrat la diada el dimecres, 31 de gener, amb una conferència a la sala d’actes del Centre Cívic a càrrec de l’antic professor del nostre institut, Artur Domingo, sobre la vida i la trajectòria no violenta de M. Gandhi.

El DNIP commemora cada any el dia de la mort de Gandhi. Aquest any n’ha estat el 70è aniversari.