Segon pagament del viatge d’estudis de final de curs

http://blocs.umanresa.cat/empresafub/files/2012/11/entregabilletes_abril12.jpgCal fer aquest primer pagament a qualsevol oficina del Banc de Sabadell.

Per fer aquest pagament hi ha tres opcions: fer-ho amb una
transferència  (s’ha de tenir present la comissió que cobraran), en
finestreta (el Banc Sabadell cobra una comissió de 2€) o un ingrés en
caixer en efectiu (només bitllets – és gratuït)

Es pot fer aquest pagament fins al 10 de febrer de 2015 sense oblidar d’anortar el
nom i grup de l’alumne/a a la referència del pagament. ÉS MOLT
RECOMANABLE FER UNA FOTOCÒPIA O FOTOGRAFIA DEL RESGUARD, PER EVITAR
PROBLEMES.

Cal recordar, també, que el tercer i últim pagament es farà entre el 24 d’abril  i abans del 7 de maig i que serà aproximadament d’uns 150€ (en funció dels diners recaptats a la festa de Sant Jordi i de la subvenció que habitualment dóna l’AMPA per al viatge).

Referència Nº Compte Import per transferència  o ingrés en caixer Import pagament  per finestreta
Nom, cognom i grup de l’alumne  0081-1887-66-0001003006 250€ 252€