Consell escolar

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres. El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries. Les mares i els pares dels alumnes matriculats en un centre educatiu, per mitjà dels representants escollits en les eleccions al consell escolar, formen part del consell escolar del centre.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els representants del consell escolar són escollits per un període de 4 anys, però cada 2 anys es convoquen eleccions per renovar la meitat dels seus membres.

El Consell Escolar del centre està format de la següent manera:

Representants al Consell Escolar 2023/2024
Representants de l’alumnat
Jacobo Cooper Giraldo
Claudia Chunsuo Santos Pardillos
Thais Tares Jbilou
Jasmyn Hanna Rodrigues Carneiro
Representants de les famílies Rosa Martínez García
María Dolores Navarrete García
Laura Moreno Dinaret
Representants del professorat Francesca Costa Ill
Pilar Such Pinto
Emma Miró Olivé
Xavier Vives Bastida
Representant del PAS José M. Mulero Rimbau
Representant de l’Ajuntament Ingrid Duch Sanz
Representant de la Direcció

Ana Espadero Berzosa (Presidenta)
Rafa Tormos Saus (Secretari)
Joan Carles Julio (Cap d’estudis)

A la web del Departament d’Educació trobareu més informació sobre el Consell Escolar.