AMPA

Què és l’AMPA?
  • AMPA vol dir Associació de Mares i Pares d’alumnes.
  • És la forma més eficaç que tenim els pares i les mares d’organitzar-nos dins del centre escolar.
  • L’Associació de Mares i Pares d’alumnes de l’Institut Ramon Barbat i Miracle, col·laborem estretament amb l’equip directiu i el professorat de l’Institut per tal de contribuir a millorar el nivell educatiu dels nostres fills i filles i la qualitat del centre.
  • L’AMPA, entitat sense ànim de lucre, funciona a partir d’una quota anual que paguen els socis i que s’inverteix en activitats al llarg del curs.
  • L’AMPA és un equip de feina dins l’Institut.
  • La col·laboració de tots els pares i mares és fonamental per continuar aquesta tasca.
Qui som?

Tots els pares i mares que paguem la quota anual corresponent, formem part de l’AMPA i tenim veu i vot a les assemblees, organisme decisori i de participació de tots els associats i associades.
La Junta directiva es tria en Assemblea General.

Com fer-nos socis de l’AMPA?

Pels que encara no us heu fet socis, us comuniquem que la quota anual continua essent de 18 € per família i que el pagament el podeu fer mitjançant un ingrés al compte núm. ES12 2100.0154.41.0200237937 de la Caixa posant el nom dels vostres fills.

A més us agrairem que ens feu arribar un correu electrònic a l’adreça de l’AMPA amparamonbarbat@gmail.com indicant-nos les següents dades per tal de poder fer-vos arribar la informació mitjançant correu electrònic i/o SMS.

Non del pare/mare: _____________________________________________________
Nom de l’alumne:_____________________________________   Curs: ____________
Nom de l’alumne: _____________________________________  Curs: ____________
Nom de l’alumne:_____________________________________   Curs: ____________
Telèfon de contacte  (mòbil) : ___________________
Correu electrònic: ______________________________________

Com contactar amb l’AMPA?

A través del nostre correu electrònic amparamonbarbat@gmail.com

Podeu fer-nos les consultes que necessiteu en aquest correu, i intentarem donar-vos resposta el més aviat possible.

Salutacions de la Junta de l’AMPA de l’Institut Ramon Barbat i Miracle.