Vídeos guanyadors “Missió Apilo”

Aquest curs el nostre centre ha participat en el concurs “Missió Apilo”. Es va proposar als alumnes que gravessin un vídeo, de tipus viral, on el reciclatge de piles havia de ser el fil conductor d’aquest.

Des de la CoGeAm agraïm l’interès i la implicació d’aquells alumnes que han volgut participar amb aquesta iniciativa i també aprofitem per felicitar als alumnes participants de 2n ESO D i 3r ESO C, els quals van guanyar amb la creació dels seus vídeos unes entrades de cinema, enhorabona!

Els alumnes de 3r ESO C: Ewan Navarro, Alejandro Gil, Raúl Algar i Roser Iberri.

Vídeo 3r ESO C: https://drive.google.com/open?id=1s2RZfxV08jwcAR7X-8tr5m51ZPouKsb

Els alumnes de 2n ESO D:  Pau Adell, Dani Hao Chen, Eric Ruiz i Abel Vidal.

Vídeo: