Proves extraordinàries d’ESO

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2021 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2019 o 2020.

2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2021. També hi pot concórrer l’alumne o alumna que faci els 17 anys l’any 2021 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:

– Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
– Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
– Ser esportista d’alt rendiment.

3. Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries pendents de qualificació positiva.

El termini de presentació de sol·licituds és de l’1 al 12 de febrer de 2021.