Projecte Servei Comunitari

Finalitza amb èxit el primer curs de Servei Comunitari a l’Institut Ramon Barbat.

El servei és un projecte per desenvolupar una de les competències bàsiques marcades pel currículum de secundària, la competència social i ciutadana.

Té com a objectiu garantir que els estudiants al llarg de la seva trajectòria escolar experimentin i protagonitzen accions de compromís cívic. En el nostre centre es fa a 4t d’ESO i els projectes que hem fet han estat “connectar amb els nens” i “connectar amb els avis”.

L’experiència ha estat molt satisfactòria i enriquidora tant per part dels nostres alumnes com dels centres col·laboradors: Escola Mestral, Escola Mirarmar, Escola Torroja, Escola La Plana, Escola La Canaleta, Escola Sant Bernat Calvó i Residència d’avis.

Pots veure més fotos en l’enllaç següent.