Festival solidari per La Marató 2016

Divendres, 16 de desembre, els alumnes de Servei Comunitari de 3r ESO, els d’Arts Escèniques de 4t d’ESO i alguns dels nostres músics ens van oferir un Festival Solidari per recaptar diners per La Marató de TV3.

Vam recollir 426,73 €. Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!

Les presentadores de l’acte van ser la Marina Hortal i la Paula Ramos, de 3r d’ESO. El festival va començar amb un recital de poemes de Miquel Martí i Pol a càrrec dels alumnesde 3r ESO Ámbar Campos, Andrea Crespo, Andrea de la Peña i David Martí. L’acompanyament musical el van fer el Xavier Amorós al piano i l’Eloi Redón a la guitarra.

Tot seguit els alumnes d’Arts Escèniques de 4t d’ESO van representar l’adaptació teatral “Quieta nit” del conte de Pere Calders, amb el següent repartiment:

Narrador personatge

Marina Ferrús

Núria Guardiola

Isabel Sentís

I per acabar l’acte amb música, alguns dels nostres bons músics ens van oferir el següent programa:

• Marxa militar, de Franz Schubert.

Cristina Llauradó i Xavier Amorós, piano a quatre mans.

• Gavota num. 1, de Johann Sebastian Bach.
  • Dangerous, de David Gueta.

Marta Ballvé, Maria Fernández i Eloi Redón, guitarres.