“Educurt”, premiats!

Els alumnes de 3r ESO del nostre centre han guanyat el 2n premi de la categoria Educurt en la segona edició del concurs Psicurt que organitza, el Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC). En aquest festival es van projectar curtmetratges relacionats amb la temàtica de la salut mental.

Alguns alumnes de 3r ESO van gravar, el curs passat, un curtmetratge titulat “ETS MEVA”, sobre violència de gènere i conductes sexistes amb la col·laboració i suport de la Fundació En Xarxa. Aquest tema havia estat tractat en hores de tutoria dins del Projecte Salut Jove als instituts.

Moltes felicitats a tots/es!

En aquest enllaç podeu veure què en va dir el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya