ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR (2014)

Els dies 25 i 26 d’aquest mes de novembre tindran lloc les eleccions al Consell Escolar per a renovar els representants dels pares i professors (el dimarts 25) i els dels alumnes (el dimecres 26). L’elecció dels pares tindrà lloc a l’institut de 17:00 a 19:30 i s’han presentat 3 persones per a cobrir les vacants: M. Dolors Magriñà, Ana Maria Sánchez i Valentí Guillem.

A la imatge us mostrem els candidats que es presenten pel sector de l’alumnat. Són d’esquerra a dreta: Natàlia Caballé, Fàtima Couta, Marina Díaz, Maria Martí, Júlia Pacheco, Dídac Roda, Júlia Rué i Aitana Sánchez.

La llista completa de candidats la teniu aquí.