L’escriptora Pilar Garriga visita l’institut

El dia 8 de març Pilar Garriga va fer una xerrada sobre els seus llibres: Un estiu a Borneo, L’home del bosc i Un estiu a Tacugama als alumnes de 2n d’ESO. Aquests alumnes havien llegit almenys un dels seus llibres i l’autora va afegir més informació sobre el tema.

La seva exposició es va estructurar en tres parts:

1. Una breu explicació de les seves pròpies vivències a Borneo i al Santuari de Tacugama (Sierra Leone) aprofitant que la seva germana Rosa es trobava treballant com a veterinària de primats en aquestes països.
  2. Projecció d’uns powers points amb imatges extretes dels seus propis viatges.
  3. Unes gravacions que va realitzar amb els orangutans de Borneo i els ximpanzés de Sierra Leone.

Va ser molt interessant i els alumnes s’ho van passar bé.