Visita d’exalumnes

El passat divendres 6 de febrer retornaren a l’institut  17 exalumnes: Paula Díez, Andrea Martínez, Adrián Gutiérrez, Álvaro Royo, Ana-Laura Martín, Marina Sánchez, Dasja Surnacheva, Dani Capdevila, Arnau Estanyol, Èlia Tomeo, Leia Jiménez, Pere Ríos, Laia Arenas, Ester Solé, Sergi Pardo, Sergi Navarro i Antonio Marta.

Durant una hora  compartiren amb els alumnes de 2n BTX  les seves experiències acadèmiques i, en algun cas, laborals. La convocatòria havia estat un èxit de manera que es feren dues xerrades; 2n A  escoltà els consells dels estudiants de Graus i Cicles de l’àmbit científic i tecnològic, mentre que 2n B participà de les explicacions de tots aquells que estan cursant  Graus d’Humanitats, Arts, Ciències Socials i Jurídiques.

De ben segur que aquesta visita  serví per motivar i  resoldre dubtes sobre el futur acadèmic dels nostres alumnes de 2n BTX.
img-20170207-wa0001                                              Moltes gràcies per la vostra col·laboració i fins aviat!