XIII Certamen Lectura en Veu Alta

lecturaveualtaAquest 16 de març s’han celebrat els quarts de final del XIII Certamen de Lectura en Veu Alta de Barcelona Comarques. L’acte ha tingut lloc a la Casa del Mar de Barcelona.

El nostre institut porta nou anys participant-hi en les categories de “Corsaris” (1r i 2n ESO) i “Tropa de Corsaris” (3r i 4t  ESO). En la primera categoria ens ha representat la Simona Parella (1r D) i en la segona, fent equip, Aina Tena  (4t C), Anabel Arenas (3r A) i Anna Calderon (3r B). També s’havien preparat com a suplents: Ainoa Macia ( 1r ESO D), Sandra Díaz (3r A), Dana Dorado (3r A) i Maria Sarrado (3r D). Les nostres alumnes, malgrat que no han passat a la següent fase, ho han fet molt  bé.

Felicitem a tots els 22 alumnes que, setmana darrera setmana, assisteixen amb entusiasme a aquest taller de LVA.

El proper repte… la lectura de diferents textos durant l’acte que celebrem per Sant Jordi al teatre Barradas.

20170316_125536