Una Castanyada molt variada

Dimarts 31 d’octubre se celebrà al centre la Festa de la Castanyada amb un munt d’activitats. Els de 1r ESO van participar, juntament amb els alumnes de 6è de l’escola Patufet- Sant Jordi, a una gimcana organitzada pels grans de l’institut. La resta d’alumnes varen tenir tallers: papiroflèxia, còctels, “escaperoom” químic, electrònica, balls urbans, escacs, tabals, taller de geologia, jocs de taula i d’enginy, “scrabble”, com preparar un viatge, històries geològiques de la Terra, taller de lletres carolines, d’escriptura antiga, treballs manuals….També varem tenir projecció de pel·lícules de por.Tots els alumnes van tenir alguna activitat,  sense oblidar als alumnes del Cicle que també van gaudir de la seva Festa de la Castanyada.

Un fort aplaudiment als alumnes que es van encarregar de la gimcana i als professors i alumnes que van organitzar els tallers.