Les classes es tanquen amb el Festival de Coreografies

Com cada any, per cloure les classes i abans del crèdit de síntesi, arriba el Festival de Coreografies, on els alumnes del centre demostren les seves habilitats en el ball. L’edició d’enguany ha tingut lloc el passat 2 de juny, amb gran participació d’alumnes i complet recolzament del públic. El jurat ho va tenir difícil per a escollir els guanyadors. Es van lliurar premis al 1r i 2n classificat, al millor ballarí i millor ballarina i a la coreografia més original de cada categoria (1r, 2n ESO i 3r, 4t ESO i Batx.)

Per amenitzar l’espera,mentre el jurat deliberava,  l’Esther Solé i la Núria Martín ens van fer ballar de valent a alumnes i professorat. Gràcies a les dues per la vostra col·laboració desinteressada.

Us adjuntem link amb les fotos . Festival de Coreografies. Pròximament, us penjarem els vídeos

Fins l’any vinent!