Taller “L’aigua un recurs imprescindible”

4-10

Els alumnes de 1r d’ESO han desenvolupat el taller “L’aigua, un recurs imprescindible” promogut per la fundació ondablue.

Els objectius  han estat conèixer el cicle de l’aigua i els seus processos,  els efectes que pot tenir la desforestació al nostre planeta i prendre consciència del concepte “aigua virtual”, on els alumnes veuran com generar productes com un litre de llet, suposa una despesa enorme d’aigua.

Per últim han fet una reflexió de com aprendre mesures d’estalvi per reduir el nostre consum d’aigua, en concret disminuint el consum de productes no necessaris o consumint productes que no requereixen tanta aigua a la seva producció.

2-83-91-11

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *