Els alumnes del cicle Formatiu munten un laboratori de camp a la visita del riu Llobregat

Les escoles i els instituts padrins del riu van visitar el Llobregat el 20 d’abril en un jornada científica i divulgativa. Els alumnes del cicle formatiu de Química Ambiental del nostre institut van jugar un paper destacat, doncs van organitzar un laboratori de camp i van ajudar els estudiants de l’ESO de les diferents escoles i instituts de L’Hospitalet (incloent els del Mercè Rodoreda) a realitzar diferents analítiques de l’aigua del riu Llobregat. Al vídeo, emès per L’Hospitalet TV, podem veure i escoltar les explicacions de tres alumnes del cicle (Berta, Judith i Carolina) però també podem sentir les del coordinador de la jornada, en Genís Pascual, que va ser cap del departament del Cicle Formatiu de Química Ambiental durant molts anys.