Els alumnes de 1r ESO participen en la campanya “Kilòmetres solidaris” de l’ONG “Save the children”

KILOMETRE (1)Des del Departament d’Educació Física i aprofitant que estem treballant la carrera contínua, ens hem adherit amb els alumnes de 1r ESO a la campanya “Kilòmetres de Solidaritat” que cada any organitza l’ONG “Save the children” per a lluitar contra la desnutrició infantil.

L’ONG “Save the children” lluita per a què en qualsevol part del món es respectin els drets de la infància i s’acabi amb les situacions de pobresa, desigualtat i violència que viuen milions de nens.

Aquest any  celebren ja la XII edició de la CURSA KILÒMETRES DE SOLIDARITAT  web “Savethechildren”

Tots els alumnes han rebut un carnet de corredor i la seva feina és buscar patrocinadors per a la seva cursa entre familiars i amics. Han d’anotar en el seu carnet els euros que cada patrocinador donarà per quilòmetre recorregut.

Els alumnes faran la cursa a l’institut a l’hora d’Educació Física (1B, C i D: 19 de maig i 1A, 24 de maig). A l’acabar, el professor anotarà al carnet de cada alumne, els quilòmetres recorreguts i el signarà.