1r Concurs Scrabble Interinstituts de L’Hospitalet

El passat 25 d’abril, un grup de valents alumnes de 1r i de 3r d’ESO del nostre institut va participar i guanyar al 1r Concurs d’Scrabble Interinstituts de L’Hospitalet de Llobregat, organitzat per L’Associació d’Estudiants de L’Hospitalet (AEH) i Scrabble Escolar. Diem valents perquè es van atrevir a anar-hi sense haver practicat el joc i perquè s’hi van entusiasmar i van lluitar tot el que van saber.

Tant fou així que Víctor Asenjo i Marc Parés van quedar els primers a la categoría amateur (1r i 2n d’ESO), mentre que Laia Bombí i Diego Sánchez hi quedaren tercers. Per la seva banda, Júlia Saperas i Gisela Ros van quedar segones a la categoria expert (3r i 4t d’ESO).

Com a conseqüència dels bons resultats, els alumnes de primer cicle van ser convidats a participar a la V edició de les Finals de primària i secundària del Campionat de Scrabble Escolar en català, que tingué lloc dissabte 24 de maig al Prat de Llobregat. En aquest últim
concurs, Laia Bombí i Diego Sánchez van quedar segons.

En nom del Departament de Llengua i Literatura Catalana i de tot l’institut volem donar la més sincera enhorabona als guanyadors i milers de gràcies a tots els participants per l’entusiasme i la valentia. Aprofitem també el moment per convidar-vos a jugar i a participar-hi
el curs vinent.