Qui som?

L’Associació de Mares i Pares de l’Institut Mercè Rodoreda col·labora amb l’equip docent pel bon funcionament de l’Institut i per preservar la qualitat de l’ensenyament.

Té representació directe en el Consell Escolar i atén i canalitza les inquietuds i les iniciatives de les famílies relacionades amb el  centre.

És el principal enllaç entre les famílies del alumnes, el professorat i la Direcció del Centre.

Col·labora amb la Direcció de l’Institut en el Programa de reutilització de llibres ajudant amb recursos humans i econòmics, a l’organització d’esdeveniments que completen la tasca educativa del professorat i equipaments necessaris pel Centre Educatiu.

La quota de l’associat, una per família i curs acadèmic, és de 15 € i serveix per finançar les activitats portades a terme durant l’any.

En definitiva, l’Ampa de l’Institut Mercè Rodoreda som tots, cada pare, mare o tutor que estigui vinculat amb aquest Centre i vulgui formar part de l’Associació per millorar l’èxit educatiu dels nostres fills.

Estructura Organizativa Ampa copia

Composició de la Junta de l’Ampa:

Presidenta: Ruth Ontoso Ramos

Secretaria: Helena Chao Castro

Tresorera: María Teresa Caparrós Fernández

Necessitem col·laboradors/res!

Si vols ajudar, contacta amb nosaltres al nostre correu electrònic ampa.ies.merce@gmail.com