Formació Professional: una opció de futur

Petita mostra gastronòmica multicultural de l’alumnat del 3r B2. Gràcies, nois!

El divendres passat dia 22, i a proposta de l’alumnat del 3r ESO B2, es va organitzar un dinar multicultural aprofitant la riquesa que tenim en aquest grup amb joves d’orígens familiars o de naixement tant diferents i havent treballat el tema a la matèria de socials. Va ser un àpat molt especial on es van poder presentar els plats que cadascú portava. Es van barrejar olors, sabors i va ser màgic veure com anaven explicant, tastant, rient, veient reaccions …
Gràcies a les famílies per cuinar, per dedicar-hi temps, per facilitar el que vam compartir.

Comiat Mireia Muñoz

Avui ens hem acomiadat de la Mireia Muñoz, que ha estat amb nosaltres quatre anys com a PAEC. La seva qualitat i vàlua professional i humana, i la labor i l’empremta que deixa al Mediterrània, ens acompanyaran sempre.

Ana Alcolea -1r ESO

El pasado viernes día15, nos visitó la escritora Ana Alcolea para presentar y comentar su novela El medallón perdido, que este curso han leído los alumnos de 1º ESO. Los alumnos pudieron preguntar curiosidades sobre el libro, y al final la autora les firmo el ejemplar.

CFGS Turisme – Visita Pangea i Viatges B travel & Catai

El dimarts, 27 de febrer, els alumnes del CFGS de Turisme, van visitar les agències de viatges de Pangea, un nou concepte de viatges a mida amb un ambient diferent, llibreria especialitzada en viatges i realització de viatges d’ autor. També van visitar Viatges B travel & Catai, es tracta d’una agència de viatges per un públic premium amb viatges exclusius.

4t d’ESO – Sortida Refugi Antiaeri 307

Com a sortida de l’assignatura de Ciències Socials, alguns dels grups de 4t d’ESO s’han endinsat en una interessant visita al refugi antiaeri 307 del Poblesec. Una experiència que els ha permès conèixer més de prop la situació difícil i perillosa que va viure molta gent durant la Guerra Civil i, a més, relacionar-ho amb tots els coneixements adquirits recentment amb el projecte Fugint de la guerra.

HP CodeWars 2024

HP CodeWars és un concurs de programació organitzat pels empleats d’HP i que es va celebrar el passat dissabte dia 2 a Sant Cugat. El nostre alumnat de 3r d’ESO Luca Bouman, Raul Castro i Eric Dulhai, van guanyar el primer premi del grup de menors de 16 anys. La nostra més sincera enhorabona als guanayadors i a la seva professora Montse Bellot.

HP CodeWars 2024        Tot Sant Cugat – Article

PPOO ESO 2024 – Moltes gràcies

Dimecres 28 de febrer i dissabte 2 de març hem fet les jornades de PPOO d’ESO amb un gran èxit de públic. Volem donar-vos les gràcies per la vostra confiança. A la pàgina web tindreu disponible tota la informació i i recordeu que la  preinscripció és telemàtica i comença el 8 de març.

CCFF-Xerrada de Patrick Torrent

El passat dimarts 20 de febrer vam tenir el plaer de rebre un any més el Sr. Patrick Torrent, director executiu de l’Agència Catalana de Turisme, que ens va fer una masterclass per l’alumnat de cicles superiors de Turisme de tota la promoció, projectes, formació i plans que duen a terme des de l’agència. Una visió de com projecten Catalunya al món turísticament!.
Gràcies un cop més per visitar-nos!

Mart XXI – Edició 2024

El passat dia 7 de febrer finalitzà el Projecte Mart XXI, on alumnes de 3r d’ESO del Mediterrània s’han trobat amb companys d’altres instituts de Castelldefels, Gavà i Viladecans a la UPC i han treballat conjuntament amb la missió d’establir una hipotètica colònia a Mart.
Aquell dia, van compartir les seves conclusions i experiències en diferents plenaris i muntaren una fira per mostrar el que han après.