40 ANIVERSARI

…UN AHIR PER UN DEMÀ…

40 Aniversari
ACTE DE CLAUSURA DEL 40 ANIVERSARI – 16/10/2009

El divendres, 16 d’octubre, a les 20:30h, es va clausurar l’any del 40 aniversari del nostre institut. La sala d’actes “José Córdoba” es va omplir per escoltar les intervencions de tots els alcaldes d’Ulldecona durant aquestos 40 anys, especialment convidats per a l’ocasió. També es va poder escoltar un petit concert a càrrec de la Banda de Música d’Ulldecona. El professor i antic director José Córdoba va parlar en nom dels docents i ens va fer reflexionar sobre el món de l’educació. Tothom va coincidir en la important tasca realitzada durant aquests 40 anys en benefici dels alumnes i d’Ulldecona.

Clausura40

FESTA D’ANIVERSARI – 25/04/2009

Dissabte, 25 d’abril de 2009, es va celebrar una gran Festa d’aniversari adreçada a tots els alumnes i exalumnes, professors i exprofessors i personal no docent, per tal de commemorar els 40 anys de l’institut.

Programa:

18:00 h. : Recepció de convidats i acreditacions. Visita de portes obertes de les instal·lacions del centre. Es podien veure diverses exposicions de treballs de l’alumnat. Al vestíbul principal: Exposició “Una literatura pròpia, dones escriptores”.

19:30 h. : Actuació dels Grallers d’Ulldecona.

21:00 h. : Sopar-còctel d’aniversari, al gimnàs, a càrrec del restaurant “L’antic molí”.

23:00 h. : ROCK SALES NIGHT FEVER. Nit de concerts a la pista d’esports de l’IES. Amb les actuacions de PEPET I MARIETA, CULS CULTS, QUART MINVANT, TIPO GOS, HOSTAL ALCANAR, KEMANDO A LO BONZO i LA FAMÍLIA X.

24:00 h. : SESSIÓ DISCO “SALES NIGHT FEVER” a la Sala “José Córdoba” de l’IES.

Pastis
ACTE DE PRESENTACIÓ – DIA DE SANT LLUC – 18/10/2008

El dissabte, 18 d’octubre de 2008, s’han complit els 40 anys de la inauguració del nostre centre. A la sala de plens de l’Ajuntament d’Ulldecona es va fer, a les 20:30 hores, un acte de presentació de totes les activitats planificades per tal de commemorar com cal aquesta important efemèride. Durant l’acte, obert al públic en general, es va presentar el logotip de l’aniversari, dissenyat a traves d’un concurs en el qual ha participat tota la comunitat educativa del centre.

40anys009-1968 Inauguració

RECULL D’IMATGES PER AL RECORD

Visiteu el nostre grup de Facebook on s’hi recullen imatges i records d’alumnes i exalumnes.

facebook-logo