Notícies del lloc

BERENAR MATEMÀTIC A LA SÉNIA

de Josefa Pedra Marin -

Dimecres 30 de març de 2022 a les 17h al Centre Marcel·lí Domingo, us convidem a participar en la segona edició del berenar matemàtic on resoldrem reptes matemàtics............. Vine i gaudeix de les mates!

Càpsules formatives i itineraris

de Alfonso Martinez -

Tenen per objectiu dur a terme una formació concentrada en un termini curt de temps.

Poden ser de 5 hores (Nanokudis), de 10 hores (Kudis), que es corresponen a formació de nivell bàsic de competència digital docent, o de 15 hores (Macrokudis). Les càpsules es poden realitzar en format itinerari i certificar 25 h o 30 h. Per inscriure’s a les càpsules cal accedir a Odissea.

Les càpsules i els itineraris s'ofereixen en tres torns:

Càpsules de formació 1r torn, 2n torn, 3r torn (Del 18 d'abril al 30 de juny de 2022)

ENQUESTA PER A TOT L'ALUMNAT

Benvolgut alumnat,

El departament de matemàtiques necessita de la vostra col·laboració. Cal que complimenteu una enquesta a l'hora de tutoria.

ENQUESTA

Aquesta enquesta és voluntària i anònima, les dades aportades són confidencials i només s'utilitzen per a l'elaboració d'un treball d'estadística els alumnes de 4t ESO.

MOLTES GRÀCIES !

Precaucions davant de missatges maliciosos

de Alfonso Martinez -

​Aquests dies s’estan produint nombroses campanyes de ciberatacs consistents a enviar missatges maliciosos per correu electrònic, SMS, WhatsApp, etc amb l'objectiu d'enganyar l’usuari per obtenir les seves credencials o codis de seguretat i induir-lo a instal·lar programari maliciós que pren el control remot del seu dispositiu.

Per evitar els filtres de seguretat del correu i per donar aparença de seguretat, aquests missatges provenen sovint d’usuaris de la mateixa Generalitat o, a l’entorn privat, de coneguts, i tenen una una redacció força correcta.

Si rebeu un d’aquests missatges, no cliqueu cap enllaç, fitxer annex, ni instal·leu res que demanin. No envieu cap informació o codi i, sobretot, no introduiu les teves credencials a la pàgina web a què dirigeix.

Comuniqueu aquest tipus d'incidències al SAU, adjuntant-hi el missatge rebut (si es tracta d'un correu, val més que l'enviïs com un annex, en lloc de reenviar-lo), perquè es puguin prendre mesures de contenció que protegeixin tot el personal de la Generalitat.

Per a més informació:

Portal Internet Segura
de l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya

CALENDARI STEAM. Realitzat per l'alumnat a les optatives de 4ESO: INF22, INF23B i VIP

CALENDARI

En aquest "calendar" (aplicació de Google) trobareu dones que han estat rellevants en el mon de la ciència, tecnologia, enginyeria, arts i matemàtiques. Són un exemple a seguir per tot l'alumnat i en especial per les alumnes. Xiques el futur també és vostre!

Temas antiguos...