Visita alumnes USEE

Dimecres dia 11 de maig van venir a visitar-nos els alumnes de la USEE de l’escola Jaume I. Alumnes de la USEE de l’institut els vam fer de guies durant tot el recorregut.

Els dos alumnes van poder conèixer les diferents instal·lacions i nosaltres vam intentar resoldre tots els seus dubtes, ja que ells ara hauran de transmetre als seus companys del col·legi tot el que van veure i preparar-los per a la visita que faran properament tots plegats.

L’any que ve s’incorporen a la nostra aula Ayoub Bechegag i David Alonso. Desitgem que la seva entrada a secundària sigui ben profitosa i que se sentin ben acollits.

chiareacollidalabofiq