Els elements químics a l’escola

Projecte col·laboratiu entre l’Escola Jaume I i l’Institut de La Sénia

Els alumnes de 3r ESO de Física i Química de l’Institut van cercar informació sobre un element químic i van elaborar una petita presentació que resumia les seves característiques principals. També van preparar alguna experiència pràctica que mostrés les propietats de l’element d’una manera entenedora i aplicada.

Després, van anar a l’Escola Jaume I de La Sénia per a transmetre el que havien aprés als alumnes de 5è de Primària, fent-los partícips dels exemples i les experiències que havien preparat.

Més detalls d’aquesta notícia al Bloc Science INs La Sénia