Proves Cangur 2018

Un reconeixement ben merescut! El passat dimarts 15 de maig l’Institut Isaac Albéniz va ser excel·lentment representat al teatre Poliorama de Barcelona pel Martí Pérez, alumne de 1r ESO. Hi tenia lloc l’entrega de premis de les proves CANGUR 2018 de Matemàtiques als alumnes amb les puntuacions més altes. El Martí va obtenir la vuitena millor nota. Valguin aquestes línies com a reconeixement al seu èxit i als seus excel·lents resultats!

També, però, volem fer esment a tots aquells alumnes del centre que hi van participar en l’edició d’enguany del CANGUR matemàtic. A més del Martí, hem de destacar els molt bons resultats del Marc Garduño, també de 1r ESO, que va quedar entre l’1% dels millors, així com els del Ferran Pérez i l’Hugo Habas de 2n ESO, també entre l’1% dels millors. ​

Moltes felicitats a tots i a totes!