Premis ‘Buero de Teatro Joven’

Els PREMIS BUERO DE TEATRE JOVE són el concurs que cada any FUNDACIÓ COCA COLA dirigeix als grups de teatre escolar i no escolar de joves entre 14 i 21 anys per tal de donar suport i divulgar la feina que estan fent a Catalunya i Espanya. Aquest any, en la seva 15a. edició, hi han participat més de 7500 joves, inscrits en 379 grups.

Enguany, el guanyador de la Fase Autonòmica (Catalunya) ha estat l’institut Vil.la Romana de La Garriga, però el JURAT ha volgut destacar la tasca de LA TROPA, el grup de Teatre i Música del nostre institut, i ens ha concedit el PREMI ESPECIAL PEL BON MUNTATGE I INTERPRETACIÓ D’UN TEXT CLÀSSIC PER L’OBRA NIT DE REIS, que vam estrenar a finals del curs passat.

Des de La TROPA hem rebut la notícia amb molta alegria i il.lusió. Ja és la tercera vegada que rebem un BUERO (vam obtenir el PREMI AUTONÒMIC per Lisístrata i una MENCIÓ HONORÍFICA per La Balada de Mackie Punyal) i això ens esperona a seguir ferms en el camí que ens hem marcat.

Aprofitem per recordar-vos que el 24 de maig a les 19 hores estrenem al TEATRE PRINCIPAL l’adaptació de MATILDA, a mig camí entre la novel.la de Roald Dahl i el musical que ha triomfat en escenaris d’arreu del món. US HI ESPEREM!