Companyia de teatre La Tropa

El passat dijous 12 de març, en el marc de la MOSTRA DE TEATRE D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, on han participat grups de disset instituts i centres de secundària de Badalona, el grup de teatre i música del nostre centre (companyia LA TROPA) vam estrenar una escena de MATILDA, l’obra que estem preparant aquest curs i que presentarem el 24 de maig al Teatre Principal en dos passis matinals pe

r als alumnes del centre i un altre a les 7 de la tarda per a les famílies.

La nostra MATILDA és una adaptació a mig camí entre la novel·la de ROALD DAHL i el musical del mateix títol, del qual incorpora vuit cançons interpretades i cantades en directe pels membres del grup. L’obra explica la història de la Matilda, una nena que abans de començar l’escola, ja ha llegit els grans autors. Els seus pares són uns beneits que no se l’estimen i la directora la té entre cella i cella. Decidida a canviar les coses, la Matilda farà servir els poders que té per dur a terme la seva petita venjança.

En l’escena que vam presentar, els alumnes de la classe de la srta. Honey reben la visita de la terrible directora del centre. L’experiència al teatre Zorrilla ha estat inoblidable per a tots. Volem felicitar els actors i músics perquè van estar impressionants tot i que era la primera vegada que molts d’ells participaven en un muntatge teatral. El públic ens va aplaudir moltíssim i vam rebre tota mena de felicitacions: senyal inequívoc que comptem amb gent que porta a la sang el verí del teatre. I aquest verí és el que escamaperem allà on anem: We’re revolting!

Estem esperant ja que arribi el 24 de maig per mostrar-vos l’obra sencera. Us hi esperem!

Fotografia dels membres del grup que van participar a la Mostra (però a LA TROPA en som molts més!)