Proves pilotatge 1r ESO

Benvolgudes famílies,
us comuniquem que el proper dijous 16 de novembre tindran lloc les proves pilot de l’avaluació de sisè de primària a tot el nostre alumnat de primer curs d’ESO.
Els alumnes s’examinaran de dues de els quatre competències que poden ser avaluades: llengua castellana, llengua… Llegeix més»

NOTES PREAVALUACIÓ

Ja estan disponibles les notes i els comentaris de la preavaluació.
En la preavaluació no es lliuren les notes en paper als alumnes, les famílies les han de consultar a través del Tutorial.
Per qualsevol dubte preguntar directament als tutors.

Optatives curs 17-18

Benvolgudes famílies,
el proper divendres 10 de novembre l’alumnat de 2n i 3r ESO farà la tria d’optatives per al segon i al tercer trimestre.  Fent clic sobre cadascun dels cursos, teniu els arxius corresponents a les descripcions de les matèries optatives tant de 2nLlegeix més»

Contracte de neteja 2018

Anunci i informació de la licitació del contracte de neteja del centre par a l’any 2018.
Podeu consultar eles prescripcions tècniques en aquest enllaç i les clàusules administratives en aquest altre.
Totes les empreses que hi estiguin interessades poden obtenir més informació en el següent… Llegeix més»

Reunió famílies 2B2

“Benvolgudes famílies del grup 2B2,
Els comuniquem que la reunió d’inici de curs amb les famílies i el tutor del grup del seu fill/a canviarà de data.
Inicialment estava fixada per al dijous 28 de setembre a les 17:30, però el tutor de grup demana un canvi… Llegeix més»

Ajuts NEE

Ha sortit la convocatòria d’ajuts pels alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu NEE.
El termini per presentar la sol·licitud és fins el 28 de setembre.
Els impresos es poden demanar a la mateixa secretaria del centre o bé es poden descarregar d’internet. Per més informació accediu … Llegeix més»

Inici de curs

Benvolguts/des,
fent clic sobre el títol d’aquesta notícia podreu consultar el detall horari del començament del curs 2017-2018 per a tots els cursos el dimecres 13 de setembre.

Reunions de pares

Benvolgudes famílies,
a la imatge que conté aquest article podeu consultar les dates de les reunions de les famílies dels alumnes amb els tutors dels seus grups.

Llibres del curs 2017-2018.

Benvolgudes famílies,
recordeu que podeu consultar els llibres dels vostres fills per al curs vinent a Alumnat>Llibres fent servir l’enllaç de la part superior dreta. Si ho preferiu, podeu fer clic directament en aquest enllaç.
Pareu atenció als diferents grups de cada nivell, ja que de… Llegeix més»