Jornada de Portes Obertes de Batxillerat

El proper 25 d’abril, de 17:00 a 20:00, es farà la Jornada de Portes Obertes de Batxillerat.
L’institut estarà obert a tots els interessats a conèixer les nostres intal·lacions així com els estudis de batxillerat que s’imparteixen al centre.

PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2018-19

Calendari de preinscripció:
  • Presentació de sol·licituds del 13 al 24 d’abril.  Imprès
  • Presentació de la documentació fins al 25 d’abril
  • Publicació de les llistes de barem provisional  3 de maig
  • Presentació de reclamacions del 4 al 8 de maig
  • Publicació de llistes amb barem després de les reclamacions 10 de maig
  • Sorteig 11 de maig
  • Publicació de llistes ordenades definitives 15 de maig
  • Publicació de llista d’admesos 12 de juny
  • Matrícula 1r d’ESO  del 21 al 27 de juny
  • Matrícula/ Confirmació de plaça 2n/3r i 4t d’ESO

Companyia de teatre La Tropa

El passat dijous 12 de març, en el marc de la MOSTRA DE TEATRE D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, on han participat grups de disset instituts i centres de secundària de Badalona, el grup de teatre i música del nostre centre (companyia LA TROPA) vam estrenar una escena… Llegeix més»

“XERRADA QUÍMICA” AMB CLAUDI MANS

El dimarts 17 d’abril Claudi Mans, catedràtic jubilat i professor emèrit d’Enginyeria Química de la Universitat de Barcelona, col·laborador del Bulli Foundation des de 2016, vocal de la junta del Col·legi de Químics de Catalunya, col·laborador del CosmoCaixa, col·laborador habitual o esporàdic de diferents revistes,… Llegeix més»

Premis Sambori Òmnium 2018

La nostra alumna Marta Verkholyak de 4t d’ESO, amb l’obra Les cicatrius del poeta, ha quedat novament finalista de la categoria de 2n cicle de secundària del Premi Sambori Òmnium de narrativa a la demarcació de la Serralada Litoral (Badalona-Barcelonès Nord, Maresme i Vallès Oriental).… Llegeix més»

XXXII Jornades científiques de Badalona

El passat dimarts, 21 de març, alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut van presentar els seus Treballs de Recerca a les XXXII Jornades Científiques d’Ensenyament Secundari de Badalona. Tots van fer un molt bon paper!
Felicitats Pau, Marta, Laila, Marina i Àlex!

Journée de la Francophonie

Divendres 16 de març, les alumnes de francès de 4t d’ESO vàrem anar a l’Escola Oficial d’Idiomes de Badalona a participar a la segona Journée de la Francophonie. Havíem elaborat un pòster amb una paraula que ens varen assignar, vàrem preparar unes presentacions i a… Llegeix més»