Reunió famílies 2B2

“Benvolgudes famílies del grup 2B2,
Els comuniquem que la reunió d’inici de curs amb les famílies i el tutor del grup del seu fill/a canviarà de data.
Inicialment estava fixada per al dijous 28 de setembre a les 17:30, però el tutor de grup demana un canvi… Llegeix més»

Ajuts NEE

Ha sortit la convocatòria d’ajuts pels alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu NEE.
El termini per presentar la sol·licitud és fins el 28 de setembre.
Els impresos es poden demanar a la mateixa secretaria del centre o bé es poden descarregar d’internet. Per més informació accediu … Llegeix més»

Optatives curs 17-18

Benvolgudes famílies,
fent clic sobre cadascun dels cursos, teniu els arxius corresponents a les descripcions de les matèries optatives de 1r, 2n i 3r d’ESO. Recordeu que la durada d’aquestes assignatures és trimestral.

Inici de curs

Benvolguts/des,
fent clic sobre el títol d’aquesta notícia podreu consultar el detall horari del començament del curs 2017-2018 per a tots els cursos el dimecres 13 de setembre.

Reunions de pares

Benvolgudes famílies,
a la imatge que conté aquest article podeu consultar les dates de les reunions de les famílies dels alumnes amb els tutors dels seus grups.

Llibres del curs 2017-2018.

Benvolgudes famílies,
recordeu que podeu consultar els llibres dels vostres fills per al curs vinent a Alumnat>Llibres fent servir l’enllaç de la part superior dreta. Si ho preferiu, podeu fer clic directament en aquest enllaç.
Pareu atenció als diferents grups de cada nivell, ja que de… Llegeix més»

Xerrada pares futur alumnat 1r ESO

Benvolguts/des,
ens plau comunicar-vos que l’AMPA del nostre centre ha organitzat una xerrada adreçada a les mares i pares de l’alumnat que comença primer d’ESO el proper setembre.
Aquesta xerrada tindrà lloc el proper dijous 29 de juny i el responsable serà el psicòleg Benjamí Montenegro.
Fent clic… Llegeix més»

Subcampions de rem

El passat 2 de Juny s’ha disputat al port de Badalona la competició de Rem Interescolar.
L’equip de l’institut Isaac Albéniz format per Pau Puiggalí (4C2) Maria Ricart, Claudia Tello i Lara Martínez (4C1), Laura Pacheco, Anna Ruiz, John Campaña, Aitor Artuñedo, Piero Romero i Ainhoa… Llegeix més»

Representació ‘Nit de reis’

I Shakespeare va resultar infal·lible! Com els hem vist créixer, any rere any, aquests actors i músics de La Tropa! Davant dels nostres ulls admirats, uns i altres han arrelat a l’escena, i ara ja greixen una màquina formidable que acompleix l’objectiu del millor teatre:… Llegeix més»