Treballs de Recerca

recercaAvui (25 de gener de 2017) han tingut lloc les presentacions dels Treballs de Recerca dels alumnes de 2n de batxillerat. Ha estat una feina enorme amb molta dedicació i esforç que culmina amb la defensa del treball davant d’un tribunal format per tres professors del centre (un d’ells el tutor o tutora) i que determinarà el 35% de la nota del treball. Nervis, emocions, expectació… ha sigut una tarda molt intensa plena de noves idees. Ara toca celebrar que ja s’ha acabat aquesta part tan important de batxillerat i centrar-se en la següent fita que els queda encara: les proves de la Selectivitat.

Felicitats a tots els que heu superat aquesta fase i molts ànims als alumnes de primer que tot just comencen a triar els seus temes, de segur que serà una experiència inolvidable!