1. Angels Romero

Hola. Voldria saber quines són les assignatures comunes i obligatòries a primer de Batxillerat, independentment del que agafis i de les optatives

2. Rafael

Hola,
    donat que s’han de retornar llibres a l’Iddink, haurà molta mancança de llibres pels alumnes de 1er i 3er d’ESO, com és el meu cas. Comprar-los a la llibreria L’Escola, ens surtirán be de preu com ens surtían amb els de segona mà a l’Iddink, o s’hauràn de comprar nous?
    Si és així, no trobo per què s’ha fet aixó.
    Gràcies

3. CAROLINA

Bon dia

La meva filla farà 2on Eso aquest curs 2016-2017. He mirat la llista de llibres publicada i tinc un dubte. Com sé a quin grup flexible pertany? Es per poder comprar els llibres.

Moltes gàcies,

1. Foto del perfil de Felip LorenzoFelip Lorenzo Post author

Les agrupacions flexibles (grups 2.1, 3.1, 4.1) estan dis del pla d’impuls i millora (PIM) que es concreta en forma d’agrupament flexible d’algunes matèries per tal d’afavorir-ne el desenvolupament de les competències en l’alumnat que presenta dificultats d’aprenentatge.

Al final de cada curs l’equip docent (p.e. els professors de primer d’ESO) decideixen quins alumnes són candidants a entrar dins del grup 2.1. Un cop consensuat, els tutors es posen en contacte amb els pares per fer-los la proposta i es signa un document de compromís.

Si el vostre tutor o tutora no ha contactat amb vosaltres segurament no estigueu dins del grup 2.1. Només hi ha 4 assignatures en que es fan aquests grups: Català, Castellà, Anglès i Matemàtiques. Si encara no ho teniu clar podeu trucar al centre i us ho aclariran.

4. Encarna Morilla Ruiz

Buenos días
    Me gustaría saber los días de recuperaciones de las materias de naturales y castellano en septiembre para el curso 1º ESO, en la nota que se entregó junto con las notas no especifíca los días concretos para cada asignatura , sólo que serán los días 1,4 y 5 .
    Los alumnos del 2.1 también tendrán que elegir optativas en 2º ESO?. Gracias

1. Foto del perfil de Felip LorenzoFelip Lorenzo Post author

Ja hem publicat les dates de les proves de recuperació: RECUPERACIONS 2017.
      Els alumnes de 2.1 també escullen optatives al setembre. Estigueu atent@s a les actualitzacions del calendari.
      La millor manera d’estar al dia: feu-vos subscriptors del web.

5. Seve Bonet

Hola,
    he vist que al llistat de llibres de 1º d´ESO no n´hi ha cap de Matematiques, es aixi?? Com que no vam poder anar al mercat de segona ma, anirem a l´Escola, alli suposo que ja ho deuen de tenir tot controlat, no?? Anem amb el llistat publicat i prou, no??

Gracies