Gestió d’incidències i faltes d’assistència.

Ja podeu consultar les incidències dels alumnes al vostre càrrec fent servir l’usuari i la contrasenya que heu rebut o a les reunions de pares aquests dies.

Si no vau venir o el dia de la reunió no es va entregar cap informació, els alumnes al vostre càrrec la rebran el divendres 6 a la tutoria. Tingueu present demanar-los-la perquè ens consta que de vegades aquestes cartes queden oblidades al fons de la motxilla.

És important conservar les dades d’accés personal (usuari i contrasenya) durant tot el curs per tal de poder fer un seguiment continuat de la seva assistència a classe.

Com fer servir el Gestin:

1. Per accedir al GESTIN podeu fer-ho a través de la web anant a l’apartat corresponent del menú de la dreta. Si consulteu la web via mòbil o tableta és el menú principal.

2. Un cop cliqueu a l’aparta gestin s’obrirà una finestra on ha d’aparèixer la següent imatge:

3. Cliqueu a Família, introduïu l’usuari i la contrasenya i ja podeu consultar les incidències de l’alumne.

En cas de problemes amb l’accés informeu al tutor de l’alumne.

També hi podeu accedir directament des de la web: http://gestin-gorgs.net