Pressupostos participatius 2018

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO dels instituts de Cerdanyola participen en la iniciativa de l’Ajuntament anomenada “Pressupostos participatius” i consisteix precisament en implicar els joves de Cerdanyola en la gestió dels pressupostos municipals.
A través dels Consell d’Infants i Adolescents de la ciutat i de la col·laboració d’escoles i instituts els nens i els joves poden fer les seves aportacions i demandes.

La iniciativa i l’activitat que s’hi vincula es porta a terme des de l’Ajuntament i amb personal preparat.

Les primeres sessions amb els grups d’ESO del centre comencen aquesta setmana.