Premi Repte Emprèn 2018

Per segon any consecutiu alumnes del nostre institut han estat premiats per un projecte innovador a nivell estatal.
L’equip POSEIDÓN format per 4 alumnes del nostre institut de 1r de batxillerat ha quedat entre els 35 finalistes de tota Espanya en el “Premi Repte Emprèn: Una iniciativa per aprendre a emprendre 2018” que organitza La Caixa.

Els alumnes participaran en la 4a edició del Campus Repte Emprèn que es celebrarà del 9 al 13 de maig de 2018 a Tiana. Allà podran millorar el seu projecte i optar a un premi final consistent en un viatge formatiu a Silicon Valley.

Els alumnes premiats són: Laura Garcia, Elisabet Vidal, Daniel Alzahraei i Arnau Anglarill.

Moltes felicitats.