III Concurs de Pòsters-Vídeos “NanoEduca”

Avui, dimecres dia 9 de maig, els alumnes de primer de batxillerat de Tecnologia Industrial i Biologia han assistit al paranimf de la Universitat de Barcelona al III Concurs de Pòsters-Vídeos “NanoEduca”.

Es tracta d’un programa en el qual els alumnes creen vídeos i pòsters que posen de manifest les diverses aplicacions, presents o futures de les nanotecnologies en la nostra societat. El programa pretén oferir eines per introduir la recerca a les nostres aules i potenciar la participació dels alumnes en esdeveniments i propostes de comunicació científica.

Podeu accedir a la pàgina web del concurs en el següent link: III Concurs NanoEduca