Sortida a la UB de l’alumnat de Física 2n de Batxillerat

L’alumnat de 2n de Batxillerat Científic i Tecnològic ha visitat els laboratoris de la Facultat de Física de la Universitat de Barcelona per fer experiments d’electromagnetisme, fotònica, astrofísica i tecnologia electrònica.

#gallery-4 {
margin: auto;
#gallery-4 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-4 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-4 .gallery-caption… Llegeix més»

L’Institut Euclides participa en un projecte Erasmus+ a través del microconsorci Mediazoom

L’Institut Euclides des d’aquest curs forma part de l’equip de treball Mediazoom del Projecte Erasmus CETE+ 24.
El projecte CETE+ és un Consorci Europeu per a la Transformació Educativa emmarcat en una acreditació Erasmus+ KA120, subvencionat per la Unió Europea. L’objectiu del nostre microconsorci és fomentar la millora… Llegeix més»

Quina solidària

Ens fa molta il·lusió informar-vos que aquest any tornem a fer la SUPER QUINA SOLIDÀRIA DE L’INSTITUT EUCLIDES.
Igual que l’edició anterior, el beneficiari serà el nostre estimat menjador social de Poble Nou. Volem recordar-vos que, gràcies a la vostra col·laboració desinteressada, l’edició passada vam recaptar gairebé 1000 euros,… Llegeix més»

Preinscripció i matrícula ESO, batxillerat i PFI a l’institut Euclides. Curs 2024-2025

OFERTA LLISTES

(es publicaran segons calendari)

INFORMACIÓ
ESO Oferta inicial ESO  (5 de març)

Oferta final ESO  (7 de juny)

• Llista sol·licituds preinscripció amb puntuació provisional (17 d’abril)
  • Llista sol·licituds preinscripció amb puntuació un cop resoltes les reclamacions (25 d’abril)
  • Llista preinscripció ordenada (2 de maig)
  • Llista d’admesos (10 de juny)
  • Llista d’espera (10 de juny)
  • Llista d’alumnes matriculats (30 de setembre)

Les famílies de l’alumnat admès poden venir a recollir la documentació per formalitzar la matrícula i sol·licitar hora per realitzar l’entrevista inicial del 18 al 26 de juny de 8 h a 14h.

Jornada portes obertes ESO.

Informació del calendari i procediment per realitzar la preinscripció i matrícula ESO

Punt de suport presencial per realitzar la preinscripció a Pineda

Batxillerat Oferta batx (16 d’abril)
  • Llista sol·licituds preinscripció amb puntuació provisional (17 de maig)
  • Llista sol·licituds preinscripció amb puntuació un cop resoltes les reclamacions (29 de maig)
  • Llista preinscripció ordenada (3 de juny)
  • Llista d’admesos (20 de juny)
  • Llista d’espera (20 de juny)

Les famílies de l’alumnat admès poden venir a recollir la documentació per formalitzar la matrícula i sol·licitar hora per realitzar l’entrevista inicial fins al 21 de juny a l’1 de juliol de 2024 de 8 h a 14h.

Jornada portes obertes BATXILLERAT.

Informació del calendari i procediment per realitzar la preinscripció i matrícula batxillerat

PFI Oferta inicial PFI (30 d’abril)

Oferta final (1 de juliol)

• Entrevistes i valoració de l’adequació (2 al 23 de maig)
  • Llista de sol·licituds provisional: 27 de maig de 2024.
  • Llista amb puntuació un cop resoltes les reclamacions (6 de juny)
  • Llista ordenada (11 de juny)
  • Llista admesos (1 de juliol)
  • Llista d’espera (1 de juliol)