Llibres de batxillerat. Curs 2017-18

Us adjuntem el llistat de llibres de batxillerat per al curs 2017-18:

Llibres 1r de batxillerat Llibres de 2n de batxillerat
Artístic Artístic
Ciències Socials Ciències Socials
Humanístic Humanístic
Ciències de la Naturalesa i de la Salut Ciències de la Naturalesa i de la Salut
Tecnològic Tecnològic

Aprofitem per recordar-vos que l’AMPA ofereix la possibilitat de comprar els llibres mitjançant l’empresa Iddink. La comanda es podrà fer a partir de la propera setmana:

• Al web d’Iddink (iddink.cat).
  • Per telèfon trucant al 902 565 411.
  • Presencialment al Centre el dia 04 de juliol de 10:30h a 14:30h a l’aula d’informàtica.

Atentament,

L’Equip Directiu

Llibres curs 2017-18

Benvolgudes famílies,

Aquest curs l’AMPA, juntament amb la Direcció de l’Institut i amb l’aprovació  del Consell Escolar, oferirà a les famílies un Projecte de Reutilització de llibres de text que gestionarà l’empresa Iddink.

Us convoquem a la REUNIÓ  INFORMATIVA que tindrà lloc el dia 20/06/2017, a les  18h al gimnàs de l’Institut Euclides.

Els avantatges que s’ofereixen són, en resum (més explicació als dos fulls adjunts):

• Estalvi del 55% respecte al PVP en l’adquisició  dels llibres reutilitzables (ecoBooks).
  • Comanda unificada amb sistema flexible: es pot triar què comprar: llibres nous, reutilitzables, de lectura, quotes, dossiers, material de papereria, etc.
  • Les comandes es lliuraran a DOMICILI.
  • La comanda es podrà fer des de finals de juny:
    • Al web d’Iddink (iddink.cat).
    • Per telèfon trucant al 902 565 411.

Us animem a assistir a la reunió informativa en la qual s’explicarà aquest innovador sistema per reduir els costos econòmics i mediambientals i per fomentar valors com la sostenibilitat i la responsabilitat.

Més informació als fulls adjunts:

Com vendre els llibres

Atentament,

L’Equip Directiu

Alumnes premiats concurs Llença’t 2017

Els alumnes de 4t d’ESO de la matèria optativa Emprenedoria han participat al concurs d’idees emprenedores Llença’t organitzat per l’Ajuntament de Pineda de Mar. Dos grups d’alumnes han obtingut premi:

Les alumnes de 4t A Judit Valls i Andrea Cáceres han obtingut el primer premi pel treball El nou transport universitari.

IMG_9449

Les alumnes de 4t C Clara Domínguez, Noelia Pérez i Aina Martin han obtingut el segon premi pel treball Kangurllar.

IMG_9447

Des del centre volem felicitar-les per la seva bona feina.

III Mostra de treballs del Batxillerat Artístic

Us informem que el proper 19 de maig a les 18h, s’inaugura a la Masia de Can Jalpí la III Mostra de Treballs del Batxillerat Artístic, realitzada per l’alumnat del nostre centre.
Horari de visita és:
De dilluns a divendres de 9h a 14h.
Dimecres i dijous de… Llegeix més»

Preinscripció estudis batxillerat 2017-18.

El proper dia 16 de maig comença la preinscripció de batxillerat. El calendari és el següent:

• Termini per presentar la sol·licitud: del 16 al 24 de maig de 2017
  • Termini per presentar la documentació al centre: fins al 26 de maig de 2017
  • Llista de sol·licituds de preinscripció al… Llegeix més»

Preinscripció PFI 2017-18

Les persones que volen accedir al  Programa de formació i inserció (PFI) Auxiliar Pintura que es fa al nostre centre han de presentar la sol·licitud de preinscripció.
Hi poden accedir joves no ocupats que compleixin com a mínim 16 anys d’edat i com a màxim 21 l’any d’inici… Llegeix més»

Xerrada d’Amin Sheikh

Com a cloenda de la Setmana de la Convivència de l’Institut Euclides, Amin Sheikh va fer dilluns 24 d’abril una xerrada adreçada a l’alumnat de l’Institut Euclides.

L’Amin té 33 anys i un llibre publicat i traduït a vuit llengües, entre aquestes, el català, titulat “La vida és la vida. Jo sóc gràcies a tu”. Aquests dies el presenta a diferents llocs de Catalunya per finançar el seu projecte, una cafeteria biblioteca que es diu Bombay to Barcelona i que funciona des de fa 8 mesos. Amin Sheikh defensa que no s’hi val queixar-se pels problemes del món si cadascú de nosaltres no fa alguna cosa per millorar-lo. «No podem queixar-nos del món sense implicar-nos nosaltres».

Va néixer a la perifèria de Bombai en un ambient difícil que el va portar a escapar-se amb la seva germana de casa seva. Va viure durant tres anys, dels cinc als vuit, a les estacions de tren de Bombai fins que una religiosa i un jesuïta els van rescatar i els van portar a un orfenat a Sneha-sadan. El llibre explica la seva experiència i el seu treball. Actualment, amb altres persones, té una ONG amb seu a Madrid anomenada Soy Gracias a Ti.

teresa amin i mariajosep

Radio Pineda va assistir i podeu escoltar la entrevista que va dur a terme Maria-Josep Hernàndez amb la traducció de la nostra professora Teresa Martin al següent enllaç:

Concurs miralletres 2017

El passat divendres 3 de març alguns alumnes del nostre centre van participar al concurs Miralletres, una activitat que s’ha organitzat per segon any dins del Pla Lector de Pineda de Mar que impulsen les Biblioteques, els Serveis Educatius de l’Alt Maresme i l’Ajuntament de… Llegeix més»