L’optativa de cinema visita l’ESCAC

El passat dimecres 29 de novembre, els nois i noies de les optatives P de Cinema i Guió de cinema vam visitar l’ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya).

La sortida va consistir en una visita a les instal·lacions i un taller de cinema. Al llarg del matí, vam visitar platós, sales d’àudio, d’atrezzo, escenaris i aules. Després vam anar a la Sala d’Actors i, a partir de les pel·lícules Shreck i Zootrópolis vam aprendre com és l’estructura narrativa d’una pel·lícula.

Va ser molt interessant i en vam aprendre molt! Segur que ens anirà molt bé per pensar, escriure i gravar la nostra pel·lícula!

Dimecres que ve, 13 de desembre, ens vindran a veure els profes de l’ESCAC a l’institut. Ens filmaran treballant i ens ajudaran amb les nostres històries i filmacions. Ja us en passarem més fotos.

Alumnes de Cinema i Guió de Cinema