Instal·lacions

Aules

Les portes de les aules donen al passadís que s’aboca al balcó de l’amfiteatre. És per això que s’omple de llum i d’escalfor.

aules
aulamusica

Aules de música

Les dues aules de música del centre estan molt ben dotades de material i d’instruments musicals. A més d’impartir continguts, els alumnes comparteixen els seus coneixements musicals i ens permeten gaudir de les seves interpretacions en grup als esdeveniments importants.

Laboratoris

Les ciències experimentals complementen la part teòrica amb les experiències que es duen a terme als 3 laboratoris del centre, de ciències naturals i de física i química. En grup partit, entre 15 i 20 alumnes, es posa en pràctica la part experimental de la matèria treballada.

laboratoris
 tallertecno

Tallers de tecnologia

Molt ben dotats, els tallers de Tecnologia estan equipats de tot el necessari perr posar en pràctica els aprenentatges pràctics. Eines, instruments, materials, taules de treball i ordinadors són els equipaments dels quals disposen els dos tallers de tecnologia del centre.

GIMNÀS

Cada grup classe té dues hores d’Educació Física, una al gimnàs i una altra a la Pista. El gimnàs, en aquesta imatge buit, normalment bull d’energia i activitat: esports, jocs d’equip, escalada (al rocòdrom), dansa, etc.

gimnas
 aulesinfo

Aules d’informàtica

L’institut està dotat de dues aules d’informàtica que contínuament estan ocupades sobretot per l’alumnat que no disposa de portàtil per al seu aprenentatge. En cadascuna hi ha 15 ordinadors que permeten el treball individual en grup partit, o en parella si hi va un grup sencer. En el món tecnològic en què vivim és indispensable el coneixement de les eines informàtiques i el centre és capdavanter en el seu desenvolupament i ús didàctic.

Amfiteatre

L’espai central, l’interior de l’edifici. Acull els moments de trobada col·lectius: Sant Jordi, Carnestoltes, Comiat dels alumnes de 4t i de 2n de Batxillerat i rebuda de l’alumnat el primer dia de classe. Dóna llum als passadissos interiors i ens proporciona aquesta vista tan bonica de la torre Agbar a la nit.

amfiteatre_nit
 zonaesportiva

ZONA ESPORTIVA

L’espai a l’aire lliure per realitzar les activitats esportives, escolars i extraescolars. Es practiquen tot tipus d’esports: futbol, bàsquet, vòlei, handbol, esports de raqueta, …. i a l’hora de l’esbarjo és un dels espais on es fan els tornejos entre alumnat de diferents grups. També es fa servir a les activitats de tarda organitzades pel centre i per l’AMPA:

Zona de jocs

L’hora d’esbarjo és temps de descans i convivència amb els companys. L’alumnat disposa de taules de ping-pong i pista esportiva i durant l’estona del pati s’organitzen i participen en tornejos diversos sota la supervisió de monitors i professorat del centre.

zonajocs
 bicis

Aparcament de bicicletes

L’alumnat del centre es desplaça de manera sostenible, a peu o en bicicleta. Disposen per aquest motiu d’un espai per deixar el seu mitjà de transport, de manera organitzada i segura.