Treball de síntesi

El dimecres, dia 13 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut, amb motiu del treball de síntesi que estan realitzant aquesta setmana, van fer unes visites guiades a tres dels edificis emblemàtics del nostre entorn:
– Escola Casas. El mestre de l’escola, el Sr. Josep Maria Font, ens va explicar la història de l’edifici, les persones i institucions que hi van estar implicades i els elements arquitectònics i decoratius que conté.
– La Farinera. El Sr. Jordi Morell, del taller d’història del Clot-Camp de l’ Arpa, ens va fer una visita guiada al que era l’antic edifici principal, destinat a la pròpia fabricació de la farina i que, després d’anys d’obres i gràcies a les reivindicacions veïnals, es va reformar i reconvertir en l’actual Centre Cultural.
– Museu del Disseny. Visita guiada on es van treballar les diferents exposicions (producte, decoratives, moda i gràfics) que ens ofereix el museu.