Participació al 1r SIMPOSI INTERVENCIÓ CONTRA EL BULLYING

Els dies 27 i 28 d’abril l’alumnat Mediador del nostre centre  va participar en el 1r SIMPOSI INTERVENCIÓ CONTRA EL BULLYING a l’Auditori 1899 del FC Barcelona, organitzat pel Col·lectiu Fu i la Fundació FC Barcelona.

En aquest  acte han participat més de 30 persones que han viscut directament bullying, professionals que oferiran recursos i solucions i mediadors i mediadores de tot Catalunya.

L’objectiu ha estat col·laborar per alçar la veu contra el bullying amb contundència, i aconseguir que escoles i instituts actuem i prenguem un rol actiu com a “Centre contra el bullying” i que ens adherim al Manifest Alan amb el què va concloure aquest simposi.

Ha estat una experiència molt interessant que caldrà repetir, en la que ens hem fet visibles i on els col·lectius organitzadors han descobert la feina feta per aquests nois i noies.