Apropant les classes d’economia a la realitat del món del treball !

El Josep Llabres, tècnic de la Xarxa d’Impulsors del Programa de Garantia Juvenil d’Acció Jove de CCOO, va venir a l’institut a fer una xerrada per als alumnes de 1r de Batxillerat i de 4t d’ESO sobre el món del treball.
D’una forma molt pràctica i dinàmica, els va explicar els drets i obligacions dels treballadors i la normativa que ho regula. Els alumnes també van poder aprendre el significat de molta terminologia laboral com per exemple què són els Sindicats, les organitzacions empresarials, els contractes de treball, els períodes de prova, jornades laborals, salaris, rebut de salaris, ….